Mili goście

poniedziałek, 23 kwietnia 2012

Dzisiaj słonie...

Zamierzam w najbliższym czasie (jeśli będzie to możliwe) zabrać się za szycie kołderki ze słoniami. To ma być prezent dla pewnej dziewczynki. W ramach wprawki wypróbowałam wzór słonika. I wyszły mi milutkie, słonikowe  przytulanki, które Wam tu od razu pokazuję:)




No, zaprezentowały się w kilku ujęciach. Myślę, że taki wzór na kołderkę będzie w sam raz. A dodatkowo jeszcze słonik luzem. Albo dwa:)

Dziękuję pięknie za cudowne komentarze. To, co piszecie, jest dla mnie bardzo ważne, często wracam do komentarzy po kilka razy. Nigdy nie przypuszczałam, że blog, a właściwie kontakt z Wami może tak bardzo pomagać w życiu :)

44 komentarze:

  1. Słoniki fantastyczne,
    dziewczyneczka napewno będzie zachwycona,
    pozdrowionka serdeczne !!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi

    1. witaj, trafiłam tu przypadkiem, ale myślę, że zostanę na dłużej;-)

      Pozdrawiam Cię serdecznie i zapraszam do mnie m.in. na konkurs, w którym można wygrać srebrną bransoletkę Apart i wiele innych cennych nagród:

      KLIK KLIK KLIK

      Usuń
  2. Słoniki urocze. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiesz co Joasiu jak ujrzałam Twoje słonie to od razu przypomniała mi się piosenka z przedszkola : " Cztery słonie, zielone słonie,
    każdy kokardkę ma na ogonie,
    Ten pyzaty, ten smarkaty,
    Kochają się jak wariaty!

    Były raz sobie cztery słonie,
    Małe, wesołe, zielone słonie,
    Każdy z kokardką na ogonie,
    Hej, cztery słonie !

    I poszły sobie w daleki świat,
    W daleką drogę, wesoły świat,
    Hej, świeci słońce, wieje wiatr,
    A one idą w świat..."

    Są bardzo sympatyczne i wesolutkie :-)
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale swietne sloniki.wesole jak te w piosence..i jak moglaby sie kolderka z takimi slonikami nie podobac..mnie sie juz slonie widza i pewnie jakbym taka kolderke miala to bylaby moja najmilsza przytulanka...Joasiu, pozdrawiam milo .)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja córeczka zbierała kiedyś słoniki więc i ja mam do nich sentyment a te Twoje są cudne. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  6. Słoniki super, no to czekamy na zdjęcie kołderki

    OdpowiedzUsuń
  7. One są rewelacyjne... bardzo mi się podobają, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne słoniki!!!Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczny motyw, ja mam słabość do słoników. Super mają wzorki. Też mi się przypomniała piosenka z przedszkola : " Cztery słonie, zielone słonie,

    OdpowiedzUsuń
  10. Są bajeczne!!! Moja córcia również zbierała swego czasu słoniki, tylko że były one z porcelany. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. słodkie te słoniki ^^ - mnie też przypomniały znaną piosenkę :D.
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Joasiu,
    od razu zaczęłam nucić "cztery słonie, zielone słonie"... i widzę, że nie tylko ja (spojrzałam w poprzednie komentarze) :)))
    było nawet kiedyś "teledysk" do tej piosenki, w którym takie właśnie uszyte słonie kroczyły przez świat, przez park wśród opadłych liści, albo po brzegu wanny :-))

    Czarodziejko Joasiu, wzbudziłaś w nas same dobre skojarzenia i wesołe myśli zaczarowanymi słonikami...
    życzę miłego kołderkowego szycia :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. a jakie wesolutkie:D Dziewczyny już napisały chyba wszystko:D

    OdpowiedzUsuń
  14. Nawet ja chciałabym mieć kołderkę z takimi słoniami, mimo, że już dawno nie jestem dziewczynką;-))

    OdpowiedzUsuń
  15. Milutkie słoniki i kolorowe to dzieciom bardzo się podoba. Powodzenia w szyciu kołderki. Dużo zdrówka i miłego dnia.
    Ja też nieraz wracam do komentarzy.

    OdpowiedzUsuń
  16. Mnie tak samo jak niektórym moim przedmówczyniom ,od razu przyszła mi na myśl piosenka "cztery słonie,zielone słonie .." :)) Są urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Słoniki są piękne, dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jakie śliczne są te słoniki, wiem że kołderka będzie urocza, pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  19. wow!!! Tyle słoni na szczęście:D Każdy słodziaczek:)

    OdpowiedzUsuń
  20. To jeszcze raz ja:)Chcę Cie poinformować, że blog "z lnu i bawełny " będzie niebawem zlikwidowany. Połaczyłam go z miom drugim blogiem i na ten zapraszam :)jako obserwatora :)
    http://christina-art.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Kolorowe słoniki będą wspaniałym dopełnieniem do kołderki, której prezentacji nie mogę się już doczekać!
    Joasiu, niech Ci przyniosą szczęście i dużo dużo zdrówka! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. To prawda, milutkie te słoniki:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Słodkie te słoniki:)Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  24. śliczną słoniową rodzinkę uszyłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajnie wyszły! Niech Ci przyniosą duuużo szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Aż się samo śpiewa "cztery słonie....kolorowe słonie"śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne słoniki, bardzo jestem ciekawa tej kołderki.

    OdpowiedzUsuń
  28. Słonie przynoszą szczęście.Kołderka będzie cudna!Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Odszyłaś je rewelacyjnie...
    Sa takie słodkie,że i mnie się zamarzyła taka kołderka.
    Może,kiedy skończysz te zaplanowaną zgodzisz się uszyc jeszcze jedną równiez dla malutkiej dziewczynki? :) Zobaczymy a w nagrodę dostajesz link do teledysku,którego ja słucham bardzo często http://www.youtube.com/watch?v=WjYjo2mYC3E i równie inspirującego o gruszce,posłuchaj Joasiu uśmiechniesz się nie raz :) http://www.youtube.com/watch?v=8lUGwohNNWg&feature=relmfu

    OdpowiedzUsuń
  30. "Były raz sobie cztery słonie, Małe, wesołe, zielone słonie, Każdy z kokardką na ogonie... urocze są, pełne pozytywnej energii

    OdpowiedzUsuń
  31. Słonie to chyba najbardziej lubiane przeze mnie zwierzęta, Twoje są tak sympatyczne i wesołe, że potwierdzają tylko moją o nich opinię - wielkie dzięki:)
    Kołderka będzie cudna i wiesz? to chyba telepatia, ale w obecnie przeze mnie szytej dla malutkiego bobasa słonie też występują:) Bardzo ciekawa jestem końcowego efektu:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Joanno, ja w biegu, czekam na kołderkę - słonie to cudny motyw, a w formie takich maskotek to sama radość, pamiętam swoje dzieciństwo z szytymi zabawkami i ilekroć takie spotykam dziś - wracają dobre wspomnienia, dziękuję!!! :)))

    OdpowiedzUsuń
  33. Joasiu śliczne przytulasie :) chyba z tego właśnie wzoru szyłam kiedyś kołderkę dla mojego chrześniaka, słoniki szyje się bardzo fajnie i wyglądają słodko.
    ściskam mocno
    Renulek

    OdpowiedzUsuń
  34. Śliczne słoniki, no i oczywiście przyniosą szczęście! Pozdrawiamy:)

    OdpowiedzUsuń
  35. No przeciez przekochane sa te sloniki !!!
    Masz talent, masz !!!
    Moc serdecznosci sle !

    OdpowiedzUsuń
  36. Też od razu zaśpiewałam sobie pod nosem "cztery słonie, zielone słonie. Każdy kokardkę ma na ogonie. Ten kudłaty, ten łaciaty - kochają się jak wariaty!!!!"

    Wspaniałe słoniki! PRZESŁODKIE!!!!

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetnie je uszyłąś! Oj, miałąbym problem z wyborem tylko jednego. One po prostu muszą być cztery!
    Pozdrawiam najserdeczniej!

    OdpowiedzUsuń