poniedziałek, 9 kwietnia 2012

Na pograniczu Świąt....

Też jajka,  ale w innej postaci, bo już prawie po Świętach. Dwie zabawne, jajkowe podkładki pod kubki z lekko "przypalonymi" brzegami przedstawiam :)



Dziękuję serdecznie za wszystkie życzenia.
Piękne święta spędziłam z najbliższymi w spokoju i radości. Jeszcze przez kilka dni mnie nie będzie tutaj  z Wami, ale będę  zaglądać... Mam nadzieję, że potem wszystko wróci do normy i znowu może uda mi się Was zaskoczyć jakimś pomysłem, których mnóstwo kołacze się po mojej głowie...Może  wreszcie zorganizuję Candy, do którego się tak długo przymierzam, bo chciałabym Wam coś podarować ......

41 komentarzy:

  1. Bardzo fajny pomysł. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Sadzone pod kubeczek- super:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oryginalne i zabawe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne te podkładki jajusiowe:) Bardzo się ciesze że święta tak miło spędziłaś. Trzymam kciuki by wszystko było ok i byś wróciła tu do nas jak najszybciej by zachwycać nas niezmiennie swoimi pracami. Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. genialne te sadzone jajka :) bardzo podoba mi sie ten pomysł

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne i oryginalne te podkładeczki:)) Wspaniale że tak miło mijają Ci Święta.
    Pozdrawiam bardzo serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. super, jak ja to mówię- jajko oko :D

    OdpowiedzUsuń
  8. są absolutnie genialne, Twoja pomysłowość jest nieograniczona - super!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Super pomysł Joasiu :-)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacyjne podkładki!
    pozdrowienia świąteczne ślę,

    OdpowiedzUsuń
  11. Czasem obok nas są rzeczy zwyczajne, a jednak ciekawe i nie każdy jest zdolny je uchwycić... Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak jest,super jaja zaserwowałaś nam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hahah bombowy pomysł :D Joasiu jesteś po prostu GENIALNA!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale jaja sadzone! Świetne Joanno!
    Oj... będzie się działo z tego co piszesz... no i dobrze! Niech się dzieje! Wracaj, wracaj uśmiechnięta i zadowolona z życia :) Trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Smieszne te podkladki...a wszystko robisz z tak duza precyzja!! pomyslnych wiadomosci zdrowotnych zycze i mnostwo energii dla Twojej tworczosci!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ależ Joasiu masz pomysły, mało że radosne to jeszcze jakie estetyczne

    OdpowiedzUsuń
  17. podkładki odlotowe:) i szybko wracaj do nas!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Podkładki pomysłowe i "z jajem":) Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  19. Joanno, nawet na mail nie miałam kiedy odpowiedzieć... Ale odpowiem jak już będę miała podparcie w "rysunkach" Za to bardzo ciepło myślę!!! Bardzo musisz to chyba czuć, bo aż od tych mysli się JAJKA usmażyły - REWELACJA - no rewelacja (a sukces tkwi w prostocie pomysłów)
    Ogromny uścisk ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  20. te jaja sadzone są świetne,"one of a kind", zdecydowanie popieram, pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. jajka lubię w każdej postaci:) jestem jajkożercą:) posyłam myśli, które może coś znaczą, posyłam ciepło, które może ogrzeje, posyłam wszystko co dobre aby było z Tobą.

    OdpowiedzUsuń
  22. Popieram wszystkie poprzednie wpisy, niezłe jaja!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wspaniałe sadzone :))Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Swietne sadzone...u mnie wygladaja jakbys je z ekologicznej skory uszyla..zdrowka zycze i milo pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny pomysł z tymi jajami!Baaaardzo zabawne!

    OdpowiedzUsuń
  26. Witam Cię serdecznie ...
    Niosę dla Ciebie koszyczek ..
    Pełen uśmiechu i radości ..
    Żeby miło upływał cały dzionek ..
    I służył Ci dobry humorek ..
    Pięknego dzionka ..
    I w serduszku dużo słonka ...
    życzy ...
    *** AGATA ***

    OdpowiedzUsuń
  27. Jak zwykle niekonwencjonalne i piękne.Super pomysł:)
    I nie daj się.Trzymam kciuki i przesyłam moc pozytywnych myśli.
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo smakowite podkładki :) Aż mi się jeść zachciało...

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo pomysłowe podkładki. Gratuluję inwencji.
    Aż sama zapragnęłam takie mieć (:

    OdpowiedzUsuń
  30. jajca przecudne :-)))

    Joasiu, nieustająco dobre myśli posyłam... niechaj nad Tobą czuwają Anioły :)
    trzymaj się tam, nie daj choróbsku i wracaj z zapasem sił na realziację kolejnych pomysłów...
    utulam!

    OdpowiedzUsuń