piątek, 24 lutego 2012

Wygrane Candy

Przytrafiła mi się niesamowita przygoda!!!!!!! Wygrałam dwa Candy, jedno po drugim!!!! Wielka to dla mnie niespodzianka i wielka radość. Jedna przesyłkę dostałam wczoraj a drugą dzisiaj. Już pokazuję.
Candy u Janoli na blogu http://koronkowepasje.blogspot.com/ Warto tam zajrzeć, żeby zobaczyć, jakie cuda tworzy.
Cudny szal, leciutki jak pajęczyna. Moje marzenie. Kolor pudrowy róż, taki, jak lubię. Ale to jeszcze nie wszystko. Oprócz tego frywolitkowe kolczyki i wisior. Zobaczcie, jakie cudo!!!


No i oczywiście owocowe herbatki i coś słodkiego (już niedostępne).  Bardzo, bardzo Ci dziękuję. Sprawiłaś mi wielką radość.
A teraz druga przesyłka. Ciężka paczka, a zawartość - jak z bajki. Dla takiego zbieracza jak ja, to szczęście niesamowite. Miałam pół dnia zajęcie: oglądanie wszystkiego po kolei, przekładanie i układanie.
To Candy u Doris z bloga Robótkowy kącik Doris. Zajrzyjcie na tego bloga, naprawdę warto.

Poniżej moje zdjęcie, które pokazuje te wszystkie skarby. Doris, wszystko jest śliczne, wszystko potrzebne, wszystko na pewno wykorzystam. Kosmetyczka mnie zadziwiła, pięknie uszyta i bardzo elegancka. Nici bardzo mocne, a koronki i tasiemki - jak marzenie. Naprawdę mnie uszczęśliwiłaś. Bardzo Ci dziękuję.


Cudowny zbieg okoliczności, dwie wygrane obok siebie, nie zdarza się to często, przynajmniej mnie. Bardzo wielką radość mi sprawiły. Nabrałam pokory, zobaczyłam i dotknęłam prac, wykonanych przez niezwykle uzdolnione osoby. Doceniam te zabawy blogowe, będę brała w nich udział i sama też będę je organizować. Sprawiają, że życie staje się piękniejsze.....

18 komentarzy:

  1. Jesteś prawdziwą szczęściarą.)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję przepięknych prezentów:)

    OdpowiedzUsuń
  3. To są rzeczywiście wspaniałe i ogromne wygrane. Też uwielbiam taki róż, że o chustach i frywolitkach nie wspomnę. Przydasie trafiły w dobre ręce:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję Joasiu wygranych - dostałaś naprawdę śliczniutkie rzeczy :-)
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  5. Extra niespodzianki. Wisior bardzo ciekawy, taki amulet hafciarki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję serdecznie i pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluję, piękne prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ cudowności :) Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  9. ...a więc, żeby wygrać trzeba grać :)
    Cieszę się, że paczuszka dotarła i że drobiazgi się przydadzą :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję! Tyle szczęścia na raz :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję i ogromnie się cieszę, że szal przypadł Ci do gustu :-)
    Pozdrawiam serdecznie i niech się dobrze nosi

    OdpowiedzUsuń
  12. Przyszłam pogratulować Joanno! :) ...miałaś szczęście :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale Ci sie trafily cukiereczki , az Ci zazdroszcze bo ja bardzo kocham wygrywac Candy, a te przydasie krawieckie to tak jakby dla mnie hihihihihi,,pozdrawiam Cie milo, Joasiu.)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję wygranych ! wspaniałe prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ☼ P.JOANNO - Gratulacje!

    p.s. czekam na nowe "łaty" - pełna zachwytu słodyczami z tak zdolnych rąk, jednak...

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję wygranych, świetne prezenty. :)

    OdpowiedzUsuń