czwartek, 1 września 2011

Ptaszki

A ja w dalszym ciągu zajmuję się drobiazgami. Bawi mnie to i cieszy. Dzisiaj  - ptaszki. Absolutnie nie jest to rzecz użytkowa, a jedynie ozdobna.  Znalazłam dla nich świetne miejsce w oknie na firance, a na balkon przeniosły się tylko  na czas sesji zdjęciowej. Bardzo mi się podobają, więc postanowiłam je Wam pokazać.
Zatem miłego oglądania...







Witam nowych obserwatorów na moim blogu, to dla mnie niezmiernie wzruszające, że chcecie tu zostać na dłużej.....

39 komentarzy:

  1. Joasiu z iskrą w oku czekam na to co nowego pokażesz.CUDO!!!!!!!!!!!!!!!
    Proszę Cię proszę załóż sklepik,a będę Twoją stałą klientką:).Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie ptaszki sa bardzo fajne jako ozdoby na choinke :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Joanno, ale świetne te ptaszki! Kolorowo...
    Masz rcaję, że takie drobiazgi szybko się szyje i efektowne są. Mnie właśnie dlatego wzięło na kosmetyczki. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Joasiu, jak możesz!!!!! Teraz to już zupełnie zachorowałam...........

    OdpowiedzUsuń
  5. Ptaszorki jak żywe! W stadku robią świetne wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne, kolorowe ptaszki.
    Szyłam kiedyś takie, przcupnęły potem na moim wianku.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kasia, mam jeszcze trochę pomysłów w zanadrzu....Dzięki za miłe słowa:)
    Kirie, faktycznie, świetnie by wyglądały na choince:)Dziękuję za pomysł:)
    Jolcia, potrzebowałam ostatnio takich drobiazgów, żeby szybko skończyć i żeby były ładne. Zresztą lubię takie szycie też....

    OdpowiedzUsuń
  8. swietne ,wygladaja jak papauzk nierozlaczki na galazkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. "Cudowne te Twoje ptaszki:))Bajecznie kolorowo.
    Pozdrawiam serdecznie, Juta"
    To jest komentarz Juty, wstawiam go metodą kopiowania, bo skasowałam niechcący, używając moje "nowe, bardzo nowoczesne urządzenie"!!!
    Juta, przepraszam. Ale dla mnie każdy komentarz jest na wagę złota, więc nigdy, przenigdy nie pozwolę, żeby zniknął!!! A na przyszłość będę bardziej uważać:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Są przecudne, jak żywe rajskie ptaszki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dołączę do zachwytów, bo rzeczywiście śliczne takie drobiazgi. Wspaniałe stadko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ach westchnąć tylko mogę, ptaszorki są cudowne i te kolory!!!, toż to naprawdę papuzi świat

    OdpowiedzUsuń
  13. ptaszki piękne... takie egzotyczne i miłe dla oka... ślicznie wyszły!

    a wiesz, że z tej formy wychodzą świetne jaskółki? - wystarczy skroić je z czarnej i białej bawełny... widziałam kiedyś u kogoś :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przecudne! I jak ślicznie komponują się z tą palmą... Nie trzeba jechać na egzotyczne wakacje, żeby poczuć przedsmak raju. A skąd można ściągnąć szablon? Bo coraz bardziej mnie kuszą...

    OdpowiedzUsuń
  15. Jako żywe :) Dobrze mieć coś kolorowego kiedy ponuro na dworze.

    OdpowiedzUsuń
  16. Przyłączam się do powyższych komentarzy,ale jakbyś mogła zdradzić: jak one siedzą??? Maja pazurki czy zastosowałaś inne sprytne rozwiązanie>

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczne ptaszki:) Bardzo podobaja mi się Twoje prace:) Uwielbiam tutaj zagladać:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ptaszki jako żywo przypominają egzotyczne papużki, bajecznie kolorowe i wesołe. Kilka takich w domu i od razu na duszy lżej :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jakie cudne ptaszki i takie kolorowe.
    Czekam na nasze spotkanie zdradzisz mi parę tajemnic gdzie kupujesz te piekne materialy :o)))
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  20. Nice blogg you have - I have become a follower :-)
    Have a great week end

    OdpowiedzUsuń
  21. te ptaszki to rewelacja..chyba odgapie od Ciebie i powalcze, moze mi tez wyjda...gratuluje pomyslu..Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne są Twoje ptaszki Joasiu. Myślę, że to kolorowe rajskie ptaki i chociaż normalnie żyją w innej strefie klimatycznej zadomowią się u Ciebie na dobre. Pozdrawiam cieplutko i dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Sympatyczne kolorowe papużki - rozjaśnią bure, jesienne dni :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudne...wprost bajeczne! Bardzo mi się podobają :) Ciepło pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  25. Egzotyczne ptaszki w egzotycznych kolorach, takie słodkie, że aż polizać się chce :)))

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne, kolorowe i radosne! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jakie fajne energetyczne i radosne kolorki maja! Sliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Thank you for visiting me:) You have a really nice blog. Fun that you had made the 3D quilt too, it looks almost like mine! Your birds are beautiful! Trine

    OdpowiedzUsuń
  29. Joasiu, patrząc na Twoje ptaszki odruchowo włączyłam w komputerze dźwięk, żeby usłyszeć ich ćwierkanie - lub inne ptasie odgłosy. One uzupełniają lukę w naturze, która nie stworzyła dotychczas ptaszków w kwiatki. Mimo tego desenia są jak żywe. Mają żywe spojrzenie, a nawet da się zauważyć indywidualny charakter u poszczególnych osobników. Niektóre patrzą cwanym oczkiem, co by tu skrewić. Pozdrawiam serdecznie Ciebie i wszystkich, którzy Twojego bloga odwiedzają. To fajne towarzystwo. Lilka

    OdpowiedzUsuń
  30. przejrzałam kilka stron twojego blogu i nie moge wyjść z podziwu - ogreaomne wrażenie zrobiłas na mnie swoimi pracami i pasją :) oderwać sie nie moge i sama mam ochotę spwóbować :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Rajskie ptaki jak żywe... o jejj zauroczyły mnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  32. ptaszki są cudowne!!!! Ożywią każde wnętrze

    OdpowiedzUsuń
  33. Są boskie !!!! aż brak mi słów

    OdpowiedzUsuń
  34. Joasiu, piekne ptaszki , i widze ze swoje prace dobrze laczysz kolorystyka, to b. wazne i piekne, dla mnie to tez b. wazne , pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń