sobota, 30 czerwca 2012

Podusia i trochę o wystawie patchworku

Następna podusia, uszyta metodą PP:


Chcę też poinformować, że na wystawie patchworku Berniny w Krakowie, TUTAJ właśnie,  ma znaleźć się 16 moich prac. Trzy większe, a cała reszta to mniejsze. Wszystkie (prawie wszystkie) były pokazywane tutaj na blogu. Trochę mam obawy i wielką  ciekawość, jak będą wyglądały w porównaniu z innymi? Bardzo chciałabym zobaczyć tę wystawę, w końcu to pierwsza ogólnopolska wystawa patchworku, ma być dosyć dużo prac i to twórców polskich i zagranicznych.... Doborowe towarzystwo.
 Jeżeli nic nie stanie na przeszkodzie, to planuję mój pobyt w Krakowie w dniach 11 - 13 lipca. Mam nadzieję, że  uda się spotkać kogoś znajomego......

13 komentarzy:

  1. Nasturcje? Myślę, że tak! :)

    Bardzo chciałbym być na tej wystawie. Jeszcze nie wiem czy pojadę. Też posłałam swoje prace :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Joasiu gratuluję przedsiębiorczości i mam nadzieję, że coś dobrego z tego wyniknie . Sama też chciałam wysłać prace ale z przyczyn obiektywnych nie zdążyłam a teraz jest pewnie za późno:( Podusia urocza , bardzo lubię prace PP

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna podusia :-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Poduszka piękna a wystawa na pewno będzie bardzo interesująca:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne nasturcje
    życzę udanego pobytu w grodzie Kraka
    myślę,że nie Twoje prace będą się świetnie prezentowały
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna podusia!
    Ja bardzo chciałabym odwiedzić wystawę, mam nadzieję, że mi się uda:) Swoich prac nie wysyłałam, jak na razie wychodzę z założenia, że to jednak jeszcze "za wysokie progi na moje nogi";) Może kiedyś...

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudna poduszka! Twoje prace Joasiu, na pewno na tej wystawie będą błyszczeć! Rób dużo zdjęć.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Joasiu piekna podusia, ogolnie masz talent do prac patchwork, quilt . Sa staranie wykonane , i pamietaj kolorystyka jest bardzo wazna.
    Jaasiu ja kupilam kilka lat temu wlasnie z Krakowa BMD - GENERALNEJ DYSTRYBUCJI ,swoja maszyne Bernina activa 240 , jestem nadal B. zadowolona .Zycze sukcesow , to piekna impreza , pozdrawiam ciebie i pracownikow Berniny pl.:)

    OdpowiedzUsuń
  9. PP--nic mi to nie mowi..ale poduszka bardzo mi sie podoba...Zycze Ci Joasiu powodzenia na wystawie i mysle ze znajdziesz nabywcow na swoje prace.Naparstki sie zbieraja.Buzka.)

    OdpowiedzUsuń
  10. I see that you too have lost your followers on your blog. Here is a recipe for how to get your followers back:
    http://rebecca-gatheryeroses.blogspot.no/2012/03/is-your-follower-gadget-missing-if-sodo.html
    (Look at the end of the post)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie Twoje prace sa piekne, wzdycham nad kazdym patchworkiem i zycze powodzenia na wystawie :)
    Pozdrawiam serdecznie, Renia.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wielka szkoda,że ominie mnie taka wspaniała impreza,niestety jak to w żuciu bywa...Twoje prace są tak piękne,że będą błyszczeć jak gwiazdki na niebie,tego jestem pewna:)Pozdrawiam i życzę powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ależ Kochana ,dzieła które TY tworzysz zasługują tylko na doborowe towarzystwo.Na pewno będą się tam czuły wspaniale.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń