czwartek, 27 września 2012

Co za dzień......

Co za niespodzianka!!!!! Ale po kolei. Wczoraj zastałam awizo w skrzynce na listy, ale niespecjalnie mnie zainteresowało, ponieważ nie spodziewałam się żadnej przesyłki. Pomyślałam: pewnie  jakieś  pismo urzędowe, może coś trzeba płacić albo załatwiać. Jednak poszłam dzisiaj na pocztę. Spojrzałam na adres, a to przesyłka od Kiboko!!!!!! A tam takie cudo, że mnie zatkało.
Pięknie zapakowany w serduszkowe pudełko i uszytą (!) torebeczkę bajecznie kolorowy .... naparstek. To
już drugi z kolei od Kiboko.

Tak to wyglądało po kolei: karteczka i pudełeczko:
A w pudełeczku zawiązany woreczek:
 O, taki maleńki:
 A to moja "kolekcja" naparstków: no, może nie jest duża, ale powolutku się powiększa:
Ten brązowy, ósmy z lewej, to też od Kiboko, z Turcji :)

Kochana Marzenko, bardzo, bardzo Ci dziękuję. Taką mi sprawiłaś niespodziankę, że aż łzy mi poleciały  z  radości. Że o mnie pamiętasz, że masz takie dobre serce. Nasza znajomość internetowa trwa już kilka dobrych lat, a w tym roku spotkałyśmy się w realu na wystawie patchworków  w Krakowie. Tu jest adres bloga Kiboko, zajrzyjcie do niej, bo warto. Jej ostatnia praca jest niesamowita, zachwycająca!!!!!!

14 komentarzy:

  1. Na pewno jest Ci miło, że ktoś o Tobie myśli! Taka niespodzianka to również wielki zastrzyk pozytywnej energii!
    Kolekcja naparstków naprawdę imponująca :)
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  2. No i prosze..jaka mila niespodzianka..az cieplo sie na sercu robi jak ktos cos , niespodziewanie podrauje.Kolekcja sie faktycznie rozrasta.Mam narazie dwa nowe dla Ciebie wiec zbieram dalej jak bedzie wiecej wysle natychmist..teraz u nas zaczynaja sie jesienne flohmarki na ulicach,,moze cos upoluje.Znam Koboko i jej prace .Pozdrawiam Joasiu milo.)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna niespodzianka ,a kolekcja naparstków całkiem spora :)

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluje wsmakowanego prezentu
    kartki wykonałaś obłędne, a lniana.... ech....

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje ci Joanno pieknej niespodzianki, z sercem takim slicznym kolorowym , fajne sa naparstki , i nie dziwie sie z twoich emocji , zawsze to bardzo mile :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. By każdy dzień był pogodny
    . do samego końca,
    . przesyłam Ci na dłoni
    . mały okruch słońca.
    . Niech uśmiech radosny
    . na Twej buzi gości,
    . niech Ci ten wolny czas
    . przyniesie same przyjemności..!

    witam ja byłam na blogspocie z blogami BLOG O WSZYSTKIM I JA,PIES,OGRÓD,ZDJĘCIA teraz jestem tu na innym

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale miła niespodzianka !!! Takie znajomości blogowe są niezwykle cenne i okazuje się, że całkiem możliwe i realne, a nie tylko wirtualne. Można darzyć sympatią kogoś poznanego w tym blogowym świecie. Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  8. no to teraz wiem ze zbierasz naparstki :-D piękny prezencik :-))

    OdpowiedzUsuń
  9. Urocza niespodzianka:)To takie miłe...pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna niespodzianka.Moja córka również zbiera naparstki, jest krawcową:)Kolekcje Wasze są mniej więcej takie same.Jeżeli jakieś jej się powtórzą dam znać:)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne. U mnie też nie jest strasznie dużo, biorąc pod uwagę ile je już zbieram ;O)
    Ale nie od razu Kraków zbudowano :O)

    OdpowiedzUsuń
  12. Huraaa!!! udała się niespodzianka:) ale Ty Joasiu zrobiłaś mi taką falę swoim wpisem, że aż czuję się zawstydzona;) Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń