sobota, 30 maja 2015

Zamojski Ratusz

Szycie ratusza okazało się  nie lada wyzwaniem. W pewnym momencie  byłam bliska rezygnacji na korzyść Bramy Szczebrzeskiej, ale resztki ambicji mi na to nie pozwoliły. Właściwie sama się zadeklarowałam, że uszyję a potem dopiero zaczęłam się zastanawiać nad sposobem. Morando też oberwał, bo przecież mógł zaprojektować coś prostszego..... A w tym wszystkim chodziło o pewien tajny projekt. A potem  zamarzył mi się mój własny Ratusz. Więc go  mam:


Tutaj ten wysłany, będzie elementem większej pracy, w doborowym towarzystwie zresztą:)


A tutaj dwa ratusze, jeden gotowy do wysłania a drugi  w trakcie pracy:


Gdyby ktoś zechciał zobaczyć kilka zdjęć Zamościa po rewitalizacji - to zapraszam TUTAJ
Pozdrawiam wszystkich gości!
Dziękuję za komentarze pod poprzednim postem :)

15 komentarzy:

  1. Fajnie wymyśliłaś , bo też będziesz miała pamiątkę :) Ratusz w Twoim wykonaniu jest superowy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Joasiu, Patrzę... patrzę... gały wlepiam i... w łepetynie mi się nie mieści, jak tak można?! Jak tak CUDNIE można!
    Długo mnie tu nie było. Nigdzie mnie nie było. Bo wszystko się sypnęło: oczy, komputer, nastrój... Dziś wreszcie Cię odwiedziłam, a tu tyle pięknych prac, że aż się w głowie zakręciło!
    Uściski serdecznie posyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. a to niespodzianka :))
    piękny jest/są

    OdpowiedzUsuń
  4. Coś wspaniałego Joasiu, podziwiam :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. W Zamościu nie byłam, a jak tylko zobaczyłam blok, to sobie pomyślałam, że wygląda jak Zamość.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie no gratuluję kunsztu, patrząc na Nasz ratusz dziwię się jako udało Ci się uchwycić te detaliki ;) Świetna robota ;) Pozdrawiam z Nowego Miasta ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. О, какая интересная и сложная работа, такая кропотливая, столько мелких деталей. Браво, Мастер!

    OdpowiedzUsuń
  8. Aż dech zapiera! Praca wykonana po mistrzowsku!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny ratusz! A nawet dwa - jesteś Mistrzyni aplikacji!

    OdpowiedzUsuń
  10. Joasiu jestem pod wrażeniem Twojego ratusza, ciekawa jestem jak go robiłaś, całość to aplikacja a potem pikowania? czy może np. okienka to też aplikacja ? tak czy inaczej jest piękny :) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Ratusz jak żywy - jak na zdjęciu! Piękny i mega dopracowany bloczek! Niepowtarzalny mimo, ze w 2 egzemplarzach!
    Pozdrawiam serdecznie
    Kamila

    OdpowiedzUsuń
  12. i to za "szmat"???????????????
    szacunek !
    a skorzystałam z Twego tutka na wiatraczki

    OdpowiedzUsuń